miercuri, 24 noiembrie 2010

Nimic

Nimic,exact.Fiindcă e primul post, n-o să-ţi spun nimic despre mine.Nu promit că o sa scriu ceva atât de interesant incât să-ţi crească o nouă emisferă cerebrală.După cum vezi, titlul blogului este stupid şi ceea ce urmează s-ar putea să ţi se pară la fel,dar nu scriu ca să te impresionez pe tine.E doar un experiment.Dacă o să am mai mult de 100 de cititori într-o lună,o să mă mut la ţară,imi iau casă,un aro,porc şi pe vecina de la câteva case mai încolo de nevastă,aşa cum i-am promis acum vreo 5 ani.I-am promis ca dacă reuşesc să prind un rac în Bârlad o iau de nevastă(mi se părea un lucru imposibil pe moment,fiindcă Bârladul e un jeg de râu care, spre surprinderea mea n-a ucis încă toate animalele care se adapă zilnic din el).Ca să vezi ce curvă-i soarta chiar am prins unul pe care-l visez şi acum,mâncal-ar ciuma.N-a prins nimeni din tot satul vreodată raci in scursura aia numită râu,şi mă macină conştiinţa că am lăsat săraca fată cu buza umflată.Dar dacă mă gândesc mai bine,sigur a cumpărat o remorcă de raci şi i-a imprăştiat în râu cu o seară inainte că prea zâmbea a contrabandă când i-am zis.Aşa că mai dă-o morţii ei că sigur m-a lucrat.

http://www.youtube.com/watch?v=7hdL65J8m9A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu