miercuri, 12 ianuarie 2011

-

Poate te întrebai de ce n-am mai scris nimic în ultima vreme.Şi dacă nu te întrebai, taci în pula mea că mă întrebam eu şi tre să-mi răspund.Păi am avut o vacanţă destul de interesantă,ca să nu spun altfel, cu multe căcaturi noi ce-au apărut în peisaj.S-au întâmplat multe de ceva vreme,a curs mult alcool,s-au fumat multe ţigări,s-au futut multe vise şi s-au născut altele în acelaşi timp.Au venit tot felul de sfaturi din multe direcţii şi de cele mai multe ori asta nu face decât să-ţi fută creierii mai tare.Acuma nu că n-aş apreciat sfaturile venite din respectivele direcţii,doar că m-am gândit io mai bine cu pretena mea cea mai bună,şi zic pretena ca să este o aroganţă,şi este ca să fie o dublă aroganţă.Cum ziceam m-am gândit eu cu pretena mea cea mai bună, berea, care este aici lângă mine răsuflată,caldă şi supărată că n-am mai dat pe-acasă de vreo 3 zile şi am lasat-o singură cu colegă-miu de cameră,Andrei,care nici măcar n-a binevoit s-o bage la frigider.Ne-am gândit noi aşa că toate astea se întâmplă c-un motiv şi n-are ce se fie nasol.Timpul le rezolvă pe toate.Timpul şi încă o bere resuflată ca asta.

Acuma pula mea că tot suntem studenţi,vorba aia,vreau să ştiu şi eu dacă sunt singurul care şi-o va lua în freză odată cu venirea sesiunii.E un poll undeva în dreapta paginii.Folosiţi-l şi lămuriţi-mă şi pe mine. 

Un comentariu:

  1. Eu, personal, as dori sa urez un calduros ( calduros ca un cacat, din pacate) Bun Venit in Clubul Restantierilor din primul semestru de facultate! Bravo tuturor !.. Am reusit prin acest lucru sa ducem mai departe spiritul lenei tipice romanesti..o curva vai de mama ei, da' care te fute ca nimeni alta :)

    RăspundețiȘtergere