miercuri, 15 decembrie 2010

Cu toţii

            Toţi ne dorim să fim maturi.Vrem să părem mai mult decât suntem,atât bărbaţii cât şi femeile.Te doare pula..Îl vezi pe colegu că fumează şi te apuci şi tu că doar e cul,o să pari şi tu macho că te vede gagica cu pufarina-n bot şi pişă tamponu după tine.Te apuci de băut că aşa fac toţi golanii din jurul tău.Tre să bei că altfel eşti luat de fraier,dar oricum o să fii considerat aşa fiindcă te faci pulă de beat şi fac toţi mişto de tine.Vrei să fii social acceptat şi faci tot ce-ţi stă în putinţă,la fel cum a făcut la rândul lui fiecare din anturajul tău.Chipurile eşti matur acum că doar pula mea,faci ce face şi ăla cu doi trei sau poate mai mulţi ani decât tine.
Gagicile la fel : se spoiesc pe faţă cu tot felul de căcaturi de pe la 14 ani, chipurile să arate bine.Dar aici e discutabil dat fiind faptul că acum drăcoiacele de 14 ani arată de 18 şi nu datorită machiajului.
            E trist să vezi că tre să apelăm la astfel de tertipuri ca să ne putem integra într-un grup.Nu zic că ăia care nu fumează sunt retardaţi sau mai ştiu io ce.Am stat 2 ani de zile printre persoane care nu aveau treabă cu ţigările şi băutura şi nu-s cu nimic mai prejos.Singura problemă e la noi în “cabină”.
            Nazismul n-a murit.S-a concentrat într-o bodegă pe nume Club Motor.Există acolo e femeie,cel puţin aşa arată,care este fără doar şi poate ieşită din sămânţa lui Hitler.Nu ştiu cum o cheamă,dar eu o să-i spun Holzs.Nu întreba de ce.Mi se pare mie că sună masculino-feminin cu înclinaţie majoră către masculin.N-am mai văzut din clasa întâi  atâtea persoane puse la respect de o singură femeie.Ca să înţelegi ce vreau să spun : mă duc la bar să-mi iau o apă dupa vreo oră de ping-pongărit.Barmanul când m-a văzut  a belit ochii cât cepele la mine de parcă m-a prins călare pe măsa,şi-mi spune în şoaptă să mă îndepărtez de bar că pot să-mi iau amendă.Pe moment m-a bufnit râsul dar mi-a trecut când a venit Holzs către mine,oprindu-se la vreo 2 metri de bar şi vreo 3 de mine şi spunându-mi răspicat şi tare încăt să audă tot barul : -CE DORESTI?  -O apa. –MINERALA, PLATA?  -Minerala.   -DU-TE LA MASA!DACA MAI DORESTI CEVA EU O SA VAD SI O SA VIN SA TE SERVESC ,DAR DACA TE MAI APROPII DE BAR VEI PRIMI AMENDA! Deci poţi primi amendă că te duci la bar să-ţi iei ceva de băut.ÎNTR-UN BAR! Cum vagino-penisul lui Holzs vine asta?În barul ăla ori îşi ascunde Holzs virginitatea şi bărbatul care spală paharele,că barman nu e,o păzeşte, ori era ziua internaţională a nazismului şi a ţinut neapărat să o sărbătorească cu noi,iubis-ar cu şinele de tramvai jîta animală.
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu