sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Visul - partea I

A trecut mai bine de-o lună şi n-am avut parte nici de jumătate din cititorii pe care trebuia să-i am ca să-i merit inima dragii mele vecine de la ţară.Pula mea,vă mulţumesc ce pot să zic.Sunt un om de cuvânt şi o să fac aşa cum am promis.Datorită vouă am scăpat de muncit pământul şi bătut la dânsa ca la fasole,pentru că sigur asta aş fi făcut dacă i-aş fi văzut în fiecare dimineaţă faţa aglomerată şi dinţii aruncaţi cu praştia de un moş cu parkinson.Nu,de fapt glumesc.N-aş fi bătut-o zilnic.Să zicem săptămânal,că ştie să gătească.
Visez cam de-ampulea de-o bucată de vreme.Visez că mă fut cu femei.Asta e mişto.Faza de căcat e că niciuna n-are faţă.Adică pur şi simplu nu există ochi,buze,nas,sprâncene,nimic.Nici măcar urechi.Păr în cap şi atât.E cam deranjant.Adică e posibil ca una din femeile astea să fie vreo actriţă bună sau ceva de genu’,şi io să n-am habar că am futut-o.Şi ce e mai de căcat e că nu îmi dau seama dacă o fut bine sau nu.Neavând gură nu poate să scoată niciun sunet,la fel şi cu ochii.Nu vezi dacă îi dă peste cap sau dacă priveşte pierdută în tavan de plictiseală.Masculii sigur înţeleg ce vreau să zic.În fine.În visul următor o să mă dotez cu un marcăr să-i desenez o faţă.Nu prea mă pricep eu la desen, dar mai bine aşa decât nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu